mandag 11. juni 2012

Sommerferie

Endelig er det sommerferie...
Velfortjent vil jeg si ;)
1 år på sykepleien er over og bestått, det har jammen ikke vært barebare å komme seg gjennom dette året med pendling, skoleoppgaver, mye lesing, unger, hus og hjem. Men jeg har klart 1 år, og skal jammen klare 2 til. Litt rart å tenke på, men jeg er jo faktisk over halveis fra der jeg startet. Jeg gikk 2 år på voksenopplæringa for å få denne studiekompetansen, og nå 1 år på sykepleie, dermed er jeg ferdig med 3 av 5 år skole.

Nå skal jeg bare nyte late dager hjemme alene, før sommer jobbingen starter. Litt kjedelig at jeg må jobbe hele den delen av sommeren der hvor resten av familien har ferie, men sånn er det nå bare noen ganger.



Ønsker dere en flott kveld.

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette står det respekt av Hanne. Syns du er kjempeflink jeg. Du bestemmer deg og kommer deg gjennom det. Det er tøft å studere slik, og enda tøffere med 3 små som trenger tid. " år går fort, og før du aner det er du sykepleier:-) Stå på, får komme å hjelpe deg litt til høsten veit du:-)
Stå på:-)
Klæm fra mamzen