mandag 7. juli 2008

Jeg er blitt utfordret :)

Jeg er blitt "tagget"/ utfordret av Carina
Jeg skal svare på fem spørsmål - nederst i innlegget utfordrer jeg noen andre bloggere og informerer dem om dette i deres blogg - så er det opp til dem om de ønsker å ta utfordringen eller ikke.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Da var jeg bare 14 år og gikk på ungdomskolen.
Ingen bekymringer..var bare med venner og hadde det gøy.

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “gjørelisten” din idag.
-Handle på toys r us.
-handle på panduro og ikea
-rydde bad og kjøkken
-pakke til hyttetur
-skru sammen 2 ikea oppbevaringshyller.

3. Snacks jeg liker.
-Popcorn
-salt lakris

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær.
Bygd drømmehuset:) Med storhage og plass til en sto jorbær åker..
Satt av penger til begge jentene så de har sikret fremtiden sin litt.
Jobbet 80% stilling.
Funnet drømmeyrket mitt, utdannet meg som det.Ny bil.
Masse nye klær, kamera, sminke..
Feriehus i Thailand.

5.Steder jeg har bodd.
Jeg har bodd i:
-Steinkjer (født der)
-Melhus
-Og flere plasser i Trondheim.
- bor nå på øst siden og stor trives.

Da utfordrer jeg videre Linda og Janne

Ingen kommentarer: