søndag 14. desember 2008

Jeg har blitt tagget...

av 
Lene til å gjøre følgende:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.


6 (u)interessante ting om meg selv.

1: Jeg er avhengi av masse søvn for å fungere...sover gjerne en 8 timer om natta og en dupp på litt over 3 timer om dagen.

2: Jeg har jegerbevis. (småvilt)

3: Jeg har sikkert hatt alle regnbuens farger i håret opp gjennom tidene.

4: Hadde 9 piercinger på kroppen i ungdommen. og så helt ærlig ikke ut..

5: Utrolig hissig person..kan erge på meg småstein om jeg vil.

6: Jeg skal bli jordmor når jeg blir "stor"..det er min store drøm.

Jeg sender denne videre og "Tagger" :

Ingen kommentarer: