fredag 8. mai 2009

Helg igjen da...

ja, da er det fredag og helg igjen..

Gubben skal jobbe i natt så håper ungene sover godt ;)
Storesnuppa sover over hos bestemor og bestefar i dag da så det går vell greit..
Blir litt roligere i morgen tidlig da når det kun er 2 unger jeg må stelle og ordne.

Ellers sliter vi en del med mini..:(
Han er fryktelig urolig når han er våken på dagtid.
Skriker mye og må bæres og vugges stort sett hele dagen.
Heldigvis sover han om natta da..
Men hele dagen er det skriking..
Eneste tia han kan glimte til med et smil er på stellebordet...så lenge det varer.

Men må innrømme det føles litt surt og ikke kunne få oppleve og kose seg i babytiden.
Begge jentene adde jo kolikk og gråt hele tia.
Så hadde jo håpa på at vi skulle være "heldige" med  prinsen og at vi kunneslippe unna denne gangen.
Koser meg ikke i babytia denne gangen heller...alt føles som et ork og jeg gleder meg til han blir større og at denne hyla går over.

Så da må jeg vell bare innse at dette er min siste baby og jeg har enda ikke fått kost meg og nyte tia.
Trist..men sant..

1 kommentar:

Kristine sa...

Nei, huff, så leit at du ikke får kost deg med babytiden denne gangen heller :( Det er slitsomt når de bare gråter..
Håper det snart går over!!

Masse klemmer.
Og god helg :)