mandag 3. august 2009

Speil, grøt og uhyggelig besøk..

Lille speil på veggen der..hvem er vakrest i landet her?

Mini elkser sitt eget speilbildet...og han hiver på både armer og bein når han ligger på gulvet å ser på seg selv..hehe

Ellers har vi startet så smått med tynn tynn grøt.
Eller vi startet i går, men glemte å gi i dag..hehe
Mini er mere urolig og våkner oftere på natta... 4-5 ganger. Spiser som regel med bare 1 times mellomrom på dagtid og har gjort det i 3-4 uker nå...og det begynner og bli litt litsomt og sitte med puppen ute hele dagen.
Jeg må innrømme at jeg hadde håpa på å fullamme så lenge som mulig og jeg har masse melk..men det virker som om mini begynner å bli så stor at han rett og slett ikke blir mett på melka mi mere..(?)
Så jeg får se om det blir bedre eller ikke med grøt.
Så vi starta nå i går da..han fikk smake noen skjeer mer risgrøt og den første skeia var vel ikke fult så populær.

"hva i alle dager er du pakker i meg?"....skeptisk

Men det var jo faktisk veldig godt jo...

Smatter ivrig...namnam


Ellers så fant jeg en ubuden gjest på gardina mi når vi kom hjem fra ferie...
Trenger vell ikke å fortelle at denne gjengen havnet i kloaken et sted?

*grøss*


Og en siste hilsen fra meg og mini..

3 kommentarer:

Mariann sa...

Vi begynte med maisgrøt igår, men så har lille blitt syk så får vente litt med å teste mer. Men hun er veldig glad i alt av grønnsakspuréer osv.. håper også på roligere netter, selvom jeg kanskje ikke skal klage over 3 amminger når du er vant med 4-5.... Lykke til i natt!!

Kristine sa...

Nå var det ikke lett å lese her, når bakgrunnen og fargen var mørk...

*Hanne* sa...

hmm
bakgrunnen er da hvit den..