fredag 5. februar 2010

Liten oppdatering

Har ikke hatt mye og skive om de siste dagene, så vært veldig stille her.

Men tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering om hvordan det går.

Går iallefall kjempe fint med oss. Mini vokser så utrolig fort...
10 mnd er han nå og er over alt.

Permisjonen med ble ferdig 1,februar *sukk*
Men jeg er likevell hjemme med Chris til han får barnehageplass i august da.
Går jo skole på kveldstid, så vi koser oss hjemme på dagtid og er kjempe glad for at jeg får være hjemme med han til over sommern :)

Eller nytt er at jeg har fått meg jobb også og kjempe glad for det :D
Godt med litt penger nå som det ikke kommer noe fra nav..

Er en helge stillign da så jobber annen hver helg i en barnebolig :)
Gleder meg til å starte der og har første arbeidsdag neste helg.

Regner meg man kan bli sliten da, men går seg vell til til høsten når mini er i b.hagen. Da skal jeg studere på dagtid så får slappe av litt iallefall på kveldstid da.

Nå kommer dagene til å se sånn ut:
hjemme med mini på dagene, skole på kveldene fra mandag til torsdag og jobbe da annen hver helg.

Kommer nok til å sette ekstra pris på frihelgene nå ja..hehe

Ei venneinde skal passe Chris 2 dager i uka fra mars da, for da melder jeg meg opp til matematikk på dagtid....gleder meg til roligere stunder allerede. hehe

Ellers er alt bare topp med alle sammen.

1 kommentar:

Trine sa...

Å vi gleder oss til å få besøk av Chris :)