torsdag 24. juni 2010

15.mnd kontroll + ørespesialist og masse planer.


På tirsdag så var vi på 15mnd kontroll med mini.

Fikk sprøyte, noe han grynte snurt og fornærmet til helsesøster for, men ikke en tåre..

Fikk masse skryt over til høye energi nivå, selv om det var like før han klatrer opp over veggene på kontoret.

Dagens tall på gullet var: 12200g og 81cm.



Ellers så var vi også til ørespesialist for å sjekke ståa, og det var forandringer der, så da skal mini i narkose og få lagt inn dren i begge ørene den 2.juli.

Må vell innrømme jeg gruer meg til det, men håper jo det er til det beste for lillegull og at han vil få det bedre med dren.

Sånn at tykket i øret blir mindre og at han vil høre bedre.

Bare litt over 1 uke igjen...


Ellers har vi mange drømmer som kanskje vil bli virkelighet snart...

Både når det gjelder bare meg og hele familien min...:)

Vi sitter bare å venter...


post signature



1 kommentar:

Mariann sa...

Så spennende med så mange drømmer som kan bli virkelig da.. Lykke til. Og veldig lykke til med mini, hørtes ikke spesielt hyggelig ut, men han får det jo fint etterpå, heldigvis. Og sååå stor han er blitt, han, lille fisen min henger langt etter. M