fredag 17. september 2010

Nye sko...igjen

Style Inc

Nye støveletter på mor :)
Kasta mine gamle i vår da de var utslitt.
Disse var iallefall knall gode og ha på og gode og gå i også..
Kjempe fornøyd.

Ankle boot

Små skoletter til mellomste snuppa :)
Greit å ha noe annet enn store goretex vinter sko også.
Disse kan hun bruke om vi er på butikker, bursdager og ander selskap.

Ankle boot

Og disse endte storesnuppa opp med som høstsko og som hun skal bruke til selskap og andre ting enn å baske i snøen.
Mamman er ikke sååååå begeistret i å kjøpe sko med hæler til hun ei den alderen (8år)
Men dette var de laveste hælene på støvlettene de hadde og hun merket ikke forskjell på hæl eller ikke, så da satser vi på at det går bra.
Hun er plutselig blitt en bestemt frøken som absolutt skal velge selv og vil ABSOLUTT ikke ha på seg det som jeg finner av klær til henne.

Men man kan vell huske selv hvordan man var..

Nå er vi iallefall skodd for fine selskap og shoppingturer i høst og vinter :)

Og minstemann var kjempe heldig og fikk billinge Ecco Goretex vintersko til ei venneinde som satt fint på han, så da sparer vi jammen noen kroner der også.


Har dere startet sko jakten til høsten/vintern?

post signature

2 kommentarer:

mammaKine sa...

Så fine!
Må nok snart ut på skoshopping her også, men jeg har ikke kommet så langt enda.. Hihi.
Takk for koselig kommentare inne hos meg :o) Klem!

ღ Pernille sa...

Så fine sko snuppa, skal kjøpe meg ilse jacobsen støvler når jeg skal til Oslo nå for her i byen er det så lite utvalg og med den jobben jeg har så er støvler ett must.