søndag 14. november 2010

Medisin er no hærk.

Lillegutt utforsker maska si litt ettermedisinen er gitt.

I dag skulla vi ha en flott dag...kose oss i skogen for å få tatt noen flotte bilder til julekortene. Men det ble ikke noe av.
Lillegutt var ikke helt i slaget i går, og når han våknet opp i dag var han ikke i god form.
Pustet tungt og var slapp.
Så dagen i dag har gått med på å prøve å få i han den hersens medisinen.
Han hater det, hyler og slår med armenen. Han får innhalasjoner gjennom maske og det er et mareritt hver gang.
Han hyler jo som en stukket gris.


Noen som har tips på å få til dette bedre, sier jeg Tusen Takk :)

Nå sover de små og jeg og M skal kose oss led sein middag i ro og fred.

Ha en flott søndagskveld alle sammen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff da Hanne , sliter lillegullet no igjen. Nei det er vel ikke så greit å få det inn på annen måte sikkert, er vel lettere å få det inn når han bruker maska da:-)

Klem mamzi

gavertilbarn sa...

Heisann! Stakkar liten gutt! Den maska så veldig kjent ut. Jeg har selv to smågutter som er avhengig av astmamedisin. Det hjelper for gutten min på tre at han sitter i fanget når han får masken. Så teller vi sammen til 10. Husker det var ett mareritt første tiden. Men det finnes ett medikament i tablettform med god smak som har samme effekt. Det heter singular, og er forebyggende! Du kan jo spørr legen din!
Så koselig blogg du har, jeg er nybegynner i bloggverdenen og er blitt helt hektet:)
God bedring til lillegutt i denne luftveisinfeksjonstiden!

Hilsen Kjerstin

(kjerstinslunerede.blogspot.com)