søndag 13. mars 2011

Jeg skal dø..

Innen 2012...det har gubben nå overbevist meg om.
Ja, verden vil gå under....naturkreftene er for store.

Tragisk dette med Japan, og gubben er kjempe interessert i alt som har med natur katastrofer å gjøre. Han finner masse forsknings artikler som er skrevet i januar og februar dette året, og det står det svart på hvit alt som skjer med jorda nå for tiden, og denne uka skulle være det store smellet med forandringen i globaliseringen.
Jordas magnetisme er på villspor og antall jordskjelv har rast i været. (Fant en artikel om USA som har funnet opp et våpen som fremkaller jordskjelv og etter dette har statistikken økt voldsomt)
Flere artikler om en eller annen komet som skal passere mellom jorda og sola den 28.okt.2011, og den skal fucke opp alt som styres av magnetisme.
Og etter dette går vi vist bare en vei..
Jeg biter jo så klart på...tenker aldri på slike ting, for jeg har helt angst for slikt, men hva hjeløper det når han MÅ diskutere slik med meg...hehe


Jaja...er vell bare å slutte på skole og jobb da og nyte den siste tia på jorda..

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Huffda Hanne, det høres da helt forferdelig ut, jorda skal bestå enda noen år den veit du sjøl om det er mye som skjer no rundt omkring så må du bare stå på :-))
Klæm mamzen