torsdag 26. mai 2011

Eksamen er over..

Iallefall for denne gang...
Neste trekk er den 14.juni, og da får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig fagene,som er norsk, historie og matte.
Håper virkelig ikke jeg kommer opp alså...da sliter jeg.
Men norsken i dag gikk ikke så bra den heller.Må innrømme jeg synes oppgavene vi fikk var kjempe vanskelige.
Jeg har prøvd å holde meg unna analyse oppgaver og slik gjennom stildagene våre, for det er noe jeg virkelig ikke klarer.
Jeg sliter med liten grad av dysleksi og sliter masse med å forstå tekstene og hente ut info, alså har jeg forståelses problemer, og derfor blir analyse veldig vanskelig for meg.
Og hva fikk vi?
Joda...5 analyse og tolkningsoppgaver på masse tekster.
Alså...ikke noe for meg. Men jeg klarte nå skrible ned 2 1/2 dataskrevet sider,men er usikker på hva det blir ut av dette..

post signature

Ingen kommentarer: