søndag 14. august 2011

Ferien er over+ litt bilder.

Da er (endelig) ferien over. Nå har ungene vært hjemme i 5 uker,og både de og mor gleder seg til å komme inn i vanlig hverdag igjen..
Vi har storkosa oss både på Mausund til mamman min, på hytta til svigers.
Overraskende nok har det blitt utrolig lite bilder, men masse filming denne ferien, så har ikke så mye å vise frem :/
Noen stemningsbilder fra Mausund <3



Celine er alltid fotogen...


Ellers ville "hufsa" bli tatt bilder av også..
Dette er en av svigers hunder..hun er så tufsete på hodet...søte og hærlige Leah.


Malin og Celine prøver fiskelykken.Alltid gøy med fisking, selv med lite fangst :)




Og et par bilder av det koselige frieriet <3
Mannen hadde gjort det riktig så koselig i naustet til oss :)
Han fridde til meg på en plass som betyr alt for meg,og det gleder hjertet mitt masse.




Nå er det tilbake til hverdagen...
Om 2 dager får jeg vell vite om det blir skole eller ikke til høsten...spent.
post signature

Ingen kommentarer: