onsdag 7. september 2011

Livet på vent..

Ja, det føles nesten litt slik om dagene. Dagene går så utrolig fort, og jeg rekker ikke noe av det jeg burde ha gjort. Snart er det allerede gått 3 uker siden skolestart, å de ukene har gått fort.Jeg føler nesten at dette har blitt litt for mye for meg...kommer jeg til å klare dette da?
Det er sykt mye som skjer på skolen, med forelesninger og gruppearbeid. Når jeg endelig er hjemme fra skolen etter 1 1/2 time på toget, så er det å kaste i seg middag før det er tid for leksehjelp, klesvask, fotballtrening,håndballtrening,fotballkamper, rydding, vasking og stell av unger. Så stuper man i seng rundt kl22. Så står man opp 05.30, smører mat og steller unger før man springer til toget som går07.15...slik går nå dagene.
Er det 1 ting jeg garantert vet...så er det at dette kommer til å bli 3 knalltøffe år, ingen tvil.
Men håper selvsagt det vil bli litt lettere med tiden..

Itillegg er vi i litt spennende tider akkurat nå på hjemme fronten...bryllups-planleggingen begynner å komme godt i gang og vi prøver å ordne et huskjøp...så krysser det vi kan for at banken er enig i vår plan:)


post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Hektiske dager blir det, og ukene flyr. Du vet ikke ordet av det før du er feridg:-))
Sjøl om det er travelt no så blir det bedre etterhvert.Nye rutiner for hele familien:-)

Stå på:-))
Mamzen:-)