torsdag 20. september 2007

Bytur

I dag har jeg og lilletuppa vært på bytur og kosa oss...
henta den siste dåpgaven som var ferdig til gravering..ble kjempe fin.

Møtte Wanda og aleksander i byen også da..koselig, men ble ikke så lenge a..jeg fikk sånn hodepine..holdt på å dø.
Rakk så vidt å komme inn gjennom døra før jeg måtte kaste meg over do skåla..kvalm og uvell.
Heldigvis sovnalilletuppa da så det ble en liten dupp på meg også:-)


Farga håret mitt i dag.....men alt jeg trenger å si er...Jeg må på et sett klare å fikse det sånn at Lysegrønt blir på moten..:-S
Om ikke vil jeg følemeg ganske teit alså....hehe

Noen forslag?

2 kommentarer:

Vår familie sa...

Huff, så trasig at du skulle bli så dårlig at du måtte kaste opp. :(

Ta å gå innom frisør salong de skal ha noe greier som gjør at håret ikke skal bli grønt mer, mener jeg. Men syns du skal legg ut bilde så jeg får se ;-)

*Hanne* sa...

hehe.tror ikke det nei..
Likar i dag da..itj fult så grønt..storetuppa så ikke det iallefall.
Blir vell litt likar etter hvert sjø..