fredag 28. september 2007

gale gale menneske alså...

Jepp..
fredda og endelig helg...eller merker jo ikke så store forskjell jeg da..hehe.

Skulle ut åhandle på obs i dag..gikk fint det, helt til jeg skulle kjøre hjem.
Først så kommer det en mann gående rett over veien så jeg måtte bremse..jeg så rart på han og da fikk jeg jammen bare vist fingern tilbake :-O
Skjønte ikke noe jeg..plutselig ropa han og sto der å rakk finger til meg..
Og bilen som sto bak meg begynte å kjøre og bompa borti baken på bilen min...*hattkail*..

Denne gale mannen begynte jo å hylflire da før han gikk videre....:-S

Gikk ut for å se om bilen hadde fått skader, noe den heldigvis ikke hadde...litt småstriper,men bare i glansen liksom.
Fikk nr og navn til mannen da itilfelle det skulle være noe...
Da kom jammen denne gale mannen tilbake å rpa masse stygge ting til meg...ja..de egner seg ikke på trykk nei...ble litt paff og snakka til han litt da..da kom han flygende oppi trynet på meg og ropa og peka..følte det var rett før han dro til meg.

Skønte da at det er noe galt med denne mannen, så jeg bare snudde meg fra han..livredd for han skulle dra te mæ..men da dro han plutselig.
Hadd jo minstetuppa med mæ å da...*uff alså*

Kom hjem og leste nettavisa *adressa* og der sto det om en psykisk syk mann som hadde slått inn ei bil rute til et eldre ektepar....og hadde snakka veldig stygt til dem.
joda..det er nokk den sammamannen som som var til meg.

Må innrømme jeg fikk litt hjerte i halsen da ja...enn om han hadde gjort det til meg da...minstetuppa satt jo i bilen å da..uff..ikke godt å tenke sånn nei..

Så over bila når æ kom heim og ingen skada heldigvis..

jeje.....blir godt med helg no da..
skal vll ta en liten bytur med snuppan mine i morra tenke æ..må finn ny ute dress te storetuppa..og en fleece dress til lilletuppa.
kanskje møt mamman min om ho e i byn da..

Ha ei fin helg da....

1 kommentar:

Anonym sa...

Huff, det hørtes rå skummelt ut. Steike ta d e my syke folk hær i verden!!

Lo*e