søndag 11. oktober 2009

Helgen vår.

....har stort sett gått i ett.
Gubben jobbet natt til lørdag så når han sto opp på lørdagen så dro vi alle sammen på Auksjon hos Trondheim akvarie klubb.
Fikk en pose fisker til akvariet til Storesnuppa da. Da ble hun glad.

Ellers har det egentlig vært en rolig helg.
Pizza hos svigers på lørdags kvelden.

Ellers så må jeg si at jeg og storetuppa har vært kjempe spreke i dag da og hun imponerte meg med å gå lang tur i dag.
Fant ut at jeg skulle gå en tur for å se om mini ville sove litt lengere i vogna.
Så Celine ville bli med hun også, så da tok hun med seg sparkesykkel og vi rusla av gårde.
Den turer er ifølge gulesider.no på 5,7 km.
Så hun var flink som orka og gå så langt.

Dessverre ingen bilder fra helga for jeg finner ikke igjen mappa på datan :/
Kommer tilbake med det.

2 kommentarer:

... sa...

Så koselig da. Har hun stort akvarie?

ganske langt for små bein den turen, men så lenge de blir med selv uten å klage er det ikke noe problem:)

Vi har hytte i Sandvika heter det. Mange hytter rett før svenskegrensa når man kjører til Sverige gjennom Verdal :)

*Hanne* sa...

Nei, husker ikke hvor mange liter det er jeg, men en lite et sånn standard str :)
Vi har et stort på stua da:) Koselig det.

Gleder oss til å få egen hytte vi også...har tomt, så det er bare pengene til hytte vi mangler..hehe