søndag 18. oktober 2009

Nok en uke er over.

Dagene bare raser av gårde.
Helga har gått fort den også og det har egentlig gått i ett.

Malin har vært hjemme med meg siden onsdag så kan vell trygt si det har vært et høyt støynivå de siste dagene og alt for mye energi..hehe

På fredag rakk vi ikke så mye.
Etter middag så dro gubben og henta den nye oppvaskmaskinen vår og brukte kvelden på å montere den.
Kosa oss sammen.

Lørdagen gikk den også.
Fikk rydda litt i huset også ble det en bytur der hvor vi møtte broren min og ungene og mamman min.
Vi dro på Peppes pizza og spiste før vi dro hjem.
Mormora og Celine dro på kino, mens jeg , gubben og de minste kjørte en liten tur og så litt rundt, før vi dro innom og henta den nye vogna vår :)

I dag har vi vært mye ute i hagen.
Rydda litt og montert ned trampolinen for vinteren.
Det var godt med litt hage igjen iallefall..hehe

Nå skal jeg fortsette og lese litt...jeg har prøve på skolen både i morgen og tirsdag.
Så må vell lese litt så får jeg krysse fingrene for at det går bra :)

Dessverre ingen bilder....det trege mannebeinet mitt har ikke fiksa opp på harddiskene her enda og jeg får ikke overført bilder.
Så nå spørs det om jeg må komme med et bilderas her når han får fiksa det.
Skal mase på han i morgen ;)

Ha en flott søndags kveld/natt

Ingen kommentarer: