torsdag 26. november 2009

Alene hjemme og wii

Da er gubben reist på julebord med jobben og kommer ikke hjem før i morgen...
Jeg er alene med ungene.

Svigermor passer ungene i kveld mens jeg er på skolen da heldigvis, så det ordner seg.

Ellers var jeg og store snuppa ute og handle i går.
Bytte ene bursdagsgaven hun fikk dette Hannah Montana spillet til Nintendo wii.
Men vi bytta den, for tror ikke dette spillet er noe som hun kommer til å like og spille mye av.
Har ikke prøv det, men ser for meg at det er et spill man spiller noen ganger før man rett og slett er kjempe lei av det.


Så hun fikk være med i butikken og selv velge ut et annet spill og hun endte opp med dette :D


Trenger vell ikke si at jeg ikke var fornøyd med hennes valg...
Konge spill ja...

Nå skal jeg slappe av og stikke litt på monsterbuksa til mini og se "i gode og onde dager"

1 kommentar:

Anonym sa...

Mormor liker :-))