søndag 15. november 2009

Helgen vår -sykdom,selskap og ny sveis.

I helga har vi vært i 85 års dagen til Mormora til gubben.
Ble masse god mat da ja...koldtbord og masse god drikke.

Ungene var kjempe snille og mini sovna tidlig. Han er fortsatt ikke helt i slaget.
Han har vært syk noen dager nå og vi tok han med til legen siden jeg synes det er så skummelt i disse svinetider.

Han hadde problemer med å puste om natta og sleit masse.
Satt i fangen mitt og sov om natta og hostet/bjeffet masse.
hele ansiktet var full av snørr.

Så vi dro til legen og han fikk påvist falsk krupp og vi fikk Efedrin som han skulle få flere ganger om dagen.
Han er litt bedre nå.
Kan iallefall ligge og sove om natta.
Hoster fortsatt en del og er snørrete da.
Er blitt veldig hes i stemmen..

Får håpe han ikke har det gående så lenge iallefall.

Fikk nå klipt meg da..ble ny sveis.
Klipte av litt og klipte opp masse og lang skrå lugg.
Ble iallefall fornøyd.

Har ingen bilder her akkurat nå, så jeg får legge ut noen bilder her i kveld.

Ha en fin søndag :)

1 kommentar:

ღ Pernille sa...

Stakkars lille mini, falsk krupp er ikke noe gøy. Masse god bedring til han!

Gleder meg til å se bilder av ny sveisen, regner med du kledde det bra snuppa ;)