fredag 26. mars 2010

Lillegutt er 1 år

I dag er lille gutten min 1 år.
Gratulerer så utrolig masse med 1 års dagen vennen min.
Mamma elsker deg høyere enn en evigheten.

Dette året har gått utrolig fort.
Du er en utrolig flott gutt og mamma er kjempe heldig som får ha deg i livet sitt.
Gleder meg til årene vi skal ha sammen fremover også.


26. mars 2009 kom denne nydelige gutten til veden.
Han var ingen liten plugg med sine 4760g og 54cm.
Men han kom til veden i en kjempe fart.
Jeg hentet jentene på skole og b.hage og når vi kom hjem fikk jeg min første rie.
Kl var 17.
Dro til St.olavs etter ei stund og ut kom han i ei kanon fart kl 18.58


Nå er han en veldig sjarmerende 1 åring.


Elsker å leke borte-bø bak gardinene..hehe





I morgen blir det fest her hjemme.

da skal prinsen feires og vi skal kose oss med kaker og godt før vi reiser på hytta på påskeferie på søndag :)


post signature

1 kommentar:

Trine sa...

Gratulerer så mye med dagen lille venn :)