mandag 15. mars 2010

Ny uke og sykdom

Da er helgen over...den går så alt for fort etter min mening.

Jeg jobba på lørdag da fra 11-19, så føler ikke jeg fikk mye ut av den dagen iallefall.

Jeg er blitt syk...er tett og snørrete og uggen form.

Lørdag våkna lillegutt opp med feber han også og var veldig slapp.

Han hadde høy feber i går også, men kviknet til iløpet av dagen.

Så da dro vi i bursdag til tantebarnet mitt...kosa oss med masse godt der :)

Når vi kom hjem var det som å skru på en bryter. Han ble kjempe varm og veldig utilpass.

Målte febern hans til 40,3 før han skulle legge seg. *sukk*


I dag morrest hadde han feber på 38,5....så spørs om den vil stige iløpet av dagen da.

Skal til legen kl 10....etterkontroll av ørene hans, men ikke sikkert det er bra enda..tviler.

Han tar seg fortsatt mye til ørene og spiser dårlig. Skal spørre om han ikke vil henvise oss til ny spesialist, for v fikk ikke time før 26.april der hvor han henviste oss først.

Synes det er lenge til jeg..


post signature

Ingen kommentarer: