fredag 30. april 2010

Elle melle....Hvilken Bunad?

Jeg vet ikke hvilken bunad jeg skal ha på 17.mai.
Jeg fikk selv Kystdrakten til min konfirmasjon.....men etter 3 barn er det vell ikke å legge skjul på at den ikke sitter løst rundt magen :P
Og jeg får en skikkelig babydolp under beltet.

Men skal vell klare å gå med den om jeg går inn for det...evt prøve å få sydd den ut noen cm.

Også har jeg fått lånt mammas Trønderbunad.
Den passer jo, men er ikke så veldig mye å gå på den heller da om det gjør noe.

Liker begge to, men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg vil bruke...

Hva mener du? (se bort fra ustelt hår og trøttitrynet..hehe)

"Kystdrakten"

Eller

"Trønderbunaden"


Hvilken bunad har/Ønsker du? :)

post signature

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du ble jo kjempefin i begge du:-)Skjønner at det blir valgets kval da ja, men prøv trønderbunaden denne gangen da:-) Mamzi

Trine sa...

Synes du var fin med begge to jeg. Synes du skal velge den du synes er mest comfortabel.

Jeg har nord-trønderbunad. Vesten er egentlig litt for trang og jeg får en skikkelig babymage jeg også ;) Hold-in er kanskje tingen :p

ღ Pernille sa...

Jeg har kystdrakten selv, men er egentlig veldig lei av den å jeg ønsker meg Nordmørsbunaden. Men synes begge var like fine på deg så du får nesten velge etter hvilken som er mest behagelig :)