fredag 9. april 2010

Påska er over

Da er påska over for denne gang...noen dager siden det nå da, men her har vi hatt mye sykdom etter vi kom hjem så jeg har ikke rukket og skrive noe.


Vi har iallefall hatt ei kjempe fin påske på fjellet :)

Litt grått og trist vær, men vi har kosa oss likevell.

Ble 1 skitur med påskesekk og pulk da...det var koselig.

Da gikk vi et lite stykke til en liten dal der hvor det var lunt for vind. Gravde borg og grilla og kosa oss noen timer.

Vi var så heldige at sola titta frem når vi var der også og det var godt.

Ungene klatra opp og rusja ned bakkene og storkosa seg.

Jeg hadde arbeidshelg siste helga, så jeg kjørte hjem på lørdag og jobba sein da og tidlig søndag så kjørte jeg oppover til hytta igjen.

Hadde håpet vi skulle få en ekstra dag med nydelig vær der oppe, men måtte vell egentlig bare snu i døra når jeg kom opp.

Mini hadde skyhøy feber, var slapp og utilpass. Kjempe hæs og vond hals hadde han også.

Så da kjørte vi hjem igjen og fikk en dag hjemme.

Han hadde vist fått begynnende feberkramper på lørdags natta, var glovarm og ble borte litt og foten begynte og riste.

Nå er han fortsatt syk med feber og er utilpass, men legen kunne ikke finne noe galt med han, så da er det bare å vente på at han skal bli frisk :)

Ellers er resten av familien syke nå da....alle går å hoster og hangler..

Får ikke ført over bilder, men skal legge ut et bilde innlegg i kveld jeg :)


Håper dere alle har hatt ei fin påske også.

post signature

Ingen kommentarer: