mandag 30. august 2010

Blondine vits + dagen i dag



Blondinen ringte til kjæresten sin : Kan du ikke komme over og hjelpe
meg med ett puslespill? Jeg kan ikke finne ut av det.Kjæresten: - Hva
skal det forestille da? Blondinen: - Ifølge bildet på esken skal det bli
en hane. Kjæresten kommer over og kikker fortvilet på alle brikkene.
Han tar henne i hånden og sier:- Skatt, nå tar vi oss en kopp kaffe og
etterpå putter vi alle cornflaksene tilbake i esken!

Synes denne var så bra at jeg bare måtte poste den..hehe

Nå er alle ungene levert i barnehage og skole.
Mannen har reist på militær rep. og kommer tilbake på torsdag.
Han er heldigvis ikke langt unna, så kan hende han kommer hjem og sover her og nettene.

Jeg skal bare nyte dagen hjemme alene, før jeg skal på seinvakt.
Burde vell ha rydda litt her hjemme, men er trøtt og sliten og har et øye som er hovent som bare det og knall vondt.

Så tror jeg skal duppe litt.
I morgen har jeg fri og kan vaske litt da heller :)

Ha en flott dag alle sammen


post signature

Ingen kommentarer: