søndag 15. august 2010

Hjemme fra Mallorca

Dagene våre har gått i ett, så har ikke rukket og blogge så mye nå i sommer nei.
Men i går kom jeg og kjære hjem fra en uke alene i Mallorca..
Det har vært godt og kunne være bare kjærester for første gang..
Dagene våre har gått i ett, så har ikke rukket og blogge så mye nå i sommer nei.
Vi ble gravide med C bare 3 mnd etter vi ble sammen, så dette er vår første tur sammen alene uten unger på 8 år.
Vi fortjente denne ferien iallefall....det gjorde virkelig godt..
Vi fikk kost oss masse...bare tenkt på oss selv som kjærester...nyforelska :)

Ungene har vært her hjemme med mormor.
TUSEN TAKK!!!!
Setter utrolig stor pris på denne uka vi har fått Mamma.
Glad i deg!!

Det har vist gått bra her hjemme iallefall...de minste i barnehagen og mormor og C har vært hjemme og kost seg.

Men jammen er det godt å være hjemme til ungene igjen også :)
Savnet de kjempe masse...men det var godt å få ladet opp mamma batteriet som har gått og harket på tomgang det siste året.

En ny start og ny giv...

I morgen starter den vanlige hverdag igjen..
Jeg skal på skolen...en liten tur da iallefall.
C har sluttet på SFO og skal være hjemme 1 uke til før skolen begynner.

Så etter skolen i morgen skal vi på bytur tenkte jeg..bare kose oss.

Slenger med noen bilder av turen vår..
Ble ikke tatt så mye bilder, da vi bare hadde med speilrefleksen....orka ikke dra med det hele tia.







Kirkegård

Borgen i gamle byen i Alcudia.


Fantastisk at det går an å bygge slike sandslott.

Deilig middag..for en billig penge.




Håper dere alle sammen har hatt en flott sommer også..



post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte bilder Hanne. Ja vi har kosa oss hjemme og det har vært sååå trivelig atte:-) Det er kanskje jeg som skal takke for at jeg fikk låne deres mest dyrebare skatter i ei hel uke:-))Og jeg unnte dere denne ferien Hanne:-)) Kos dere videre:-))

Mamzi