fredag 1. juli 2011

sånn går no dagan da..

Ja, dagene de flyr av gårde..
Jeg er i dag 11 dager postop og formen er mye mye bedre for hver dag :)
Jeg har skiftet tape på såret og det ser ut til å gro fint..heldigvis. Har helt noia og angst for at det skal sette seg infeksjon, men håper jeg slipper det.
Jeg har endelig fått tilbake matlysten og det er godt. Har gått ned 5 kg på disse dagene, så det var på tide det stoppa opp no. Nå håper jeg på litt bedre vær så vi kan få grilla og kosa oss litt.
Er enda 2 uker til går ut i ferie, men jeg er jo hjemme da, og celine har også ferie.
Men vi gleder oss til å komme ut til vakre Mausund.
Der skal vi kose oss og besøke mamma og hennes samboer.
Der etter setter vi kursen mot hytta til svigers på Leksa og Tydal.
Blir bare hytte ferie i år siden jeg er ny operert, men ungene storkoser seg så det går bra :)
Neste år satser vi på Mallorca tur :)

I morgen skal vi komme oss til lekebutikken en liten tur så ungene kan fine seg noen ferieleker av penger de har fått av bestemor og bestefar.

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Mormor gleder seg masse til besøk, alltid koselig;-))