mandag 4. juli 2011

Plastisk kirurgi.

Hva synes dere om plastisk kirurgi?
Det å skulle legge seg på et operasjonsbord, få kniver skjært i seg.
Fikse på noe som egentlig skal være helt naturlig?
Jeg har hele tiden ment at man ikke skal tulle med sin egen kropp på denne måten.
Føler at man egentlig ikke vet nok om dette og om senvirkninger på plastisk kirurgi. 
Hva vil bivirkningene være om 30,40 år?
Men nå som jeg er eldre...ja da har jeg kanskje skiftet litt meninger.
Man lever vell bare 1 gang..ikke sant?
Har man råd til det og ikke føler seg vell med slik man er, så hvorfor ikke. Så lenge man klarer å begrense seg selvsagt...det er vell ikke verken pent eller sunt å overdrive ved dette temaet.

Så hva mener dere?

6 kommentarer:

Trine sa...

Du vet hva jeg mener og jeg er ganske glad for min nye mage ;)

Pupper neste! :s
Eller kanskje ikke?

Anonym sa...

I dag har det blitt slik at dette er vanlig,og hvis en har noe en mener en vil fikse på så gjør folk det. Samfunnet har ett annet syn på det, og det blir lettere akseptert. Selvfølgelig er det behovet til den enkelte som må veie tyngst, og hvis en ser det nødvendig og har råd så hvorfor ikke. Som du sier så lever vi bare en gang, men passe seg for at vi ikke blir bare silikon og botox. Vi må ikke miste vår naturlighet oppi all kirurgien:-))

Unknown sa...

jeg har veldig delt mening på det..
jeg har selv lyst å fikse puppene, pga veldig små. men jeg kommer trolig ikke til å gjøre d, for jeg er så redd for hva andre vil syns viss jeg plutselig kommer med store pupper. men forstår kjempe godt di som gjør d.
men, jeg har ei jeg kjenner som nå skal ta silikon, å når hun undersøkte prisen på d, så så hun at viss hun fettsugte en plass, så fikk hun 50% på di andre plassene. og da vurderte hun d. men hun har absolutt ingenting å fettsuge, hun er kjempe flott. klart, d har med selvfølelse å gjøre. men jeg syns det blir litt hollywood og ta silikon og fettsuge seg samtidig, nåpr du egentlig ikke har behov for det. hun er den flotteste jeg kjenner, utrolig flott kropp, men så skal hun fikse på det. det får meg til å føle meg som et dass :/
så, som sagt, delte meninger. kan hende jeg ender opp med å fikse puppene etter vi er ferdige med ungene, di skrumper liksom bare mer og mer for hver unge :p

*Hanne* sa...

Jeg er litt som deg Silje.
Kunne godt tenkt meg å fylle opp litt. 3 unger setter sine spor på kroppen..
Men jeg også er litt der at hva kommer folk til å si om jeg plutselig kommer med større pupper en dag?
Jeg vil jo ikke ha de kjempe store heller, men bare fylle opp det som er om du skjønner?

Trine: Ja, jeg angrer ikke sekund på min nye mage jeg heller...Dette kommer til å bli knall bra. Godt å slippe masse død/løs hud.

Trine sa...

Jeg tror at om man er moderat og går inn for å få igjen puppene slik de en gang var så er det ingen som legger merke til det. Jeg ville ikke lagt inn noe for å få så fantastisk store pupper. Jeg har store nok, de henger bare litt mer enn før. Om jeg skulle gjort noe med puppene hadde det vært å løfte de opp til opprinnelig posisjon samt å fylle inn for at de ikke skulle være skrukkete lenger.

ღ Pernille sa...

Ja du vet hva jeg mener om dette, å jeg er veldig fornøyd med det jeg gjorde for to år siden ;) Har jeg på meg litt utfordrene klær ser man det vel, de som har sett hvordan jeg var før. Men det er faktisk også mange som ikke ser det for jeg gjorde det jo mest pga av at de skulle bli like store ;) Men etter jeg gjorde dette har jeg strålet som mine venner og min kjære sier. Jeg slapper helt av, har ikke noe å sjule lengre og er mer avslappet til min egen kropp. Å jeg er litt slik at jeg gir en stor f*** i hva andre mener om dette, det er min kropp å med den gjør man som man selv vil.