fredag 25. mai 2012

1.året ved sykepleien er herved fullført.

Ja, nå kan jeg endelig si jeg har klart å gjennomføre 1 året ved sykepleien.
Det har vært et tøft år, som har vært vanskelig å få til å¨gå opp på flere måter.
Jeg pendler, 1 1/2t med tog hver vei, hver enste dag. Masse skolearbeid, jobb annen hver helg, fotballtrening, håndballtrening, kamper, ballet undervisning, foreldremøter og alt som hører med.. Ja det har vært knall tøft, men nå er det en liten pause før neste år begynner og skal kjempes gjennom.

Må faktisk innrømme at jeg er litt stolt over meg selv...det må man vell få være..ikke sant?

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Hanne det har du lov til å være ja. Stolt av deg selv. Du har vært flink med masse ståpåvilje:-) To år går fort og før du aner sitter du med bachelor.
Klæm mamzen