onsdag 16. mai 2012

Strikket trønderbunad

Da er jeg endelig ferdig med bunaden til Chris.
Dere skal få en liten sniktitt på den, så kommer det ordentlige bilder i morgen..;)
Har også røde strømper til da....håper bare den passer..må vell prøve litt i kveld å se, slik at det ikke blir stress i morgen.

Så har jo snilleste svigermor strikket samme trønderbunad til Malin..

Gjett om det er flotte unger her på 17.mai da <3
Det er samme blåfarge på de, bare lyset på bildet som lyger litt..

Ha en flott 16.mai feiring for dere som skal ut å nyte livet.

Og ha en fortreffelig 17.mai feiring til alle sammen..kos dere.



post signature

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann. Kunne jeg fått oppskriften din på guttebunaden? Betaler gjerne! Den var dødsfin og trenger et antrekk asap da vi skal i barnedåp og jeg har selv trønderbunad. Kan du sende meg en sms på 97698295 om du er intr?

Anonym sa...

Jeg lurer også på oppskrift/mønster på denne bunaden? Kan du hjelpe?

Hanne`s sprell sa...

Får du til å sende meg en mail?

Anonym sa...

Heisann, nydeligt arbeide. Hvor kan disse oppskriftene kjøpes ?

Anonym sa...

Flotte bunader :-):-):-) Hvor kan man få tak i oppskrift på guttebunaden?

Anonym sa...

Lurer på det samme!! :) Vil du dele oppskriften?

Hanne`s sprell sa...

Pakke med oppskrift, tilbehør og garn koster ca 500,- og kan kjøpes hos trådsnella. De sender i posten om dere sender en mail :-)
http://www.traasnella.no/

Hanne`s sprell sa...

Pakke med oppskrift, tilbehør og garn koster ca 500,- og kan kjøpes hos trådsnella. De sender i posten om dere sender en mail :-)
http://www.traasnella.no/

Anonym sa...

Hvilket garn er den strikket i, og hva er fargekoden på den blå bunnfargen? Jeg har arvet et mønster, men der er det bare diagram, men det står ikke garntype og fargenummer.

Takk for evt hjelp!