torsdag 12. mars 2009

Kontroll uke 38 + 4

I dag har jeg vært på ny kontroll og slik er dagens tall:

Uke: 38 + 4
BT: 124/84
Urin: L+1
Ødem: 2 (3)
Leie: Hode, bevegelig
FL/min: 144

Litt utafor etter dagen kontroll..
Fikk beskjed om at gutten ikke er så stor likevell..rart at de sa det sist på ultralyden da..
Nå sa de han ville være ca 4,2kg ved termin og at han ikke er så stor nå.
Idiot lege...

Fikk også beskjed om at de ikke ville gjøre noe for å evt sette igang fødselen, men at jeg skulle komme inn 1 uke over termin for en vurdering.
Og om formen var fin og kløen ikke var blitt værre ville jeg bare gå til ting starta for seg selv.

Tidligere er det blitt sagt at jeg ikke skal gå over termin pga at M var såpass stor sist og pga div andre årsaker fra sist gang.

Kan de ikke bare bli enige om en ting da?
En sier noe og den andre sier noe helt annet..
Blir sprø..

Hadde mest lyst å sette meg ned å sippe...

Men fikk ikke sagt så masse heller jeg da..skulle jo også få ny hinneløsning i dag, men det torre jeg ikke spørre om da jeg ikke fikk til jordmor, men måtte inn til en herre lege med 3 studenter i rommet...
Så nå er jeg litt sånn...jævlig irritert og vet ikke hva som skjer videre..


Et lite lys i hverdagen er at snille gubben skulle betale for akupunktur til meg viere da..
Skulle gentlig ikke ha flere timer for jeg har ikke fått penger av nav enda..
Men siden sykehuset var så vrang så skulle han betale det for meg for å se om det kan fremskyve litt ting..


Så nå sal jeg hente storetuppa på skolen så skal jeg dra på akupunktur timen..
Hun ville hentes tidlig i dag så da må hun bli med..men det er vell kjempe stas det å få være med på å se at noen stikker mamman full av nåler..




1 kommentar:

Camilla sa...

Uff. Det er aldri gøy når legar begynner å rote slik. Du har ikkje ei jordmor som det er litt tak i då ?

Håper du ikkje må gå så mykje lengre no. Klem.
( Urt )