tirsdag 24. mars 2009

Termin

  Uke 40 + 2      

Termin i dag og ingenting som skjer...
Må ærlig innrømme at nå er jeg dritt lei av å vente...
Hadde håpa på at jeg kanskje kunne få før denne gangen siden jeg er 3.gangs, men har jo gått over med begge de to andre så mtte vell det denne gangen også da.

Hadde håpa jeg hadde satt igang noe i går da jeg klarte å ramle ned trappa ute her på isen.
Gikk heldigvis bra, men er både gul og blå bak.
Halebeinet er mørbanka.
Men var på sjekk på føden og fikk ultralyd og alt var iallefall ifnt der da..
Hadde litja på arma, så gjort jo alt for å unngå at hun skulle slå seg + at jeg skulle unngå å ramle på magen..
Men det gikk fint.

Nå skal jeg bare slappe av og hvile halebeinet i håp om at det går fort over og at lillegutt snart vil vise oss hvem han er.
Er så spent på hvordan han er..hvordan han ser ut og hvem han ligner på.
Og ikke minsta hva han skal hete..

Til vi får vite det så er det vell bare å sette seg ned å vente...
( Etter å ha vært en tur på "trave ut babyen på IKEA tur i dag )




Ingen kommentarer: