torsdag 19. mars 2009

Min siste kontroll?

Håper jeg har hatt min siste kontroll i dag..:)

Alt var fint iallefall..
Slik så dagens tall ut :)

Uke       : 39 + 4
Vekt      : + 16.5kg
BT          : 130/ 87
Urin      : L + 3
Ødem   : 2
Leie       : Hodet festet
FL/min: 150

Ellers så tok hun en liten sjekk på meg og der var det veldig modent og fint :)
Og hun trodde ikke det var lenge igjen iallefall..

+ at jeg fikk ny time om 1 uke til lege.
For hun sa i dag at jeg ikke skulle gå så mye over tia..( igjen)
Og det legen sa til meg sist var tull...
Hun hadde det skriftlig i jounalen min at jeg ikke skulle det så om legen nevnte noe sånn neste gang så måtte jeg bare si at det står skriftlig at jeg ikke skal det.

Så ble 10 kg letter nå alså...da veit jeg iallefall det...men hun regna ikke med jeg kom til neste time da..
Men vi får se...

Ingen kommentarer: