fredag 17. april 2009

En hverdag på brød og vann...

Jepp...
Jeg kan ikke spise noe uten at lillegull får vondt i magen sin...*sukk*

Så jeg lever stort sett på brød og vann om dagene...
Deprimerende...

Eller jeg spiser middag hver dag da, men tørr ikke spsie mye, for han reagerer som regel på det meste.

Men må innrømme jeg savner et glass med iskald melk til brødskiva om morran ja...
Også savner jeg et glass med iskald cola...
Jeg er jo egentlig heltavhengi av cola, så det er tungt...hehe
Men kan vell se på det hele som en lang slankekur da...

Men håper det begynner å gå over snart så jeg kan spise litt vanlig igjen...
Så kjipt når hele familien sitter og koser seg med sjokoladekake og jeg må sitte og se på....for sjokolade er fyfy og lillegull får kjempe vondt i magen sin..

1 kommentar:

monica sa...

Huff det høres ikkje kjekt ut altså..Isac hadde og sine ting han reagerte på.. det ikkje mye kjekt nei! Håpe det gir seg fort!