onsdag 6. januar 2010

Utfordring fra lillegull

Jeg er blitt utfordret av lillgull/Monica om året for var :)

1.Gjorde du noe i år som du ikke har gjort før?
-Nei, egentlig ikke.
-Jeg fødte en sønn.

2.Holdt du noen av nyttårsløftene?
-Hadde ingen sist år. Klarer ikke holde de likevell..hehe

3.Ble noen av dine venninner foreldre i år?
-Ja,en del av de fikk barn i 2009 :)

4.Døde noen som sto deg nær?
- Nei

5.Hvilke land besøkte du?
-Ingen

6.Er det noe du har savnet i 2009 som du vil ha i 2010?
- Litt mere søvn og ferietur til sommern.

7.Hvilke datoer fra 2009 kommer du til å huske?
-26.mars da lillegutt ble født.

8.Hva var ditt største feilgrp?
-Aner ikke.

9.Har du vært syk eller skadet deg?
-Nei, har vært sånn småsyk innimellom ,men aldri noe stort nei.
Glad for det.
Skadet kneet mitt og fikk en menisk skade jeg fortsatt sliter med.

10.Hva var dine beste kjøp?
-Aner ikke, kjøpt en god del ting gjennom året ja.
Kommer ikke på det beste.

11.Hva bruker du mest penger på?
-klær og ting tin ungene.

12.Hvilke sanger minner deg om 2009?
-Aner ikke..hehe Hører på så mye..

13.Hva skulle du ønske du hadde gjort mer av?
-Kosa meg mere og vært flinkere til å trene.

14.Hva skulle du ønske du hadde gjort mindre av?
-Bruke opp dagene på nett..hehe.
Skulle ikke ha spist sååååå alt for mye snop.

15.Hvordan tilbragte du julen?
-Hos Svigers.

16.Ble du forelsket i år?
-Ja,i vårt nye lille gull og gubben.

17.Favorittprogram på tv?
-CSI, Desperate Houswifes, Gossip Girl , gode og onde dager.

18.Beste boka du leste i år?
-Skal ikke skryte på meg å ha lest noen bøker i det hele tatt ;)

19.Største musikalske opplevelse?
-Ingen
.
20.Hva gjorde du på bursdagen din i 2009?
-Hadde svigers på besøk og bare kosa oss.

21.Finnes det noe som kunne ha gjort året bedre?
-Ja, om vi hadde vunnet i lotto og fått en større plass og bo;)

22.Hvordan vil du beskrive stilen din i 2009?
-Veldig vanlig, enkel, Tights og olabukser, lange topper/tunikaer og joggis.

23.Hvilken kjendis var du mest sugen på?
-Ingen spesielle.

24.Hvem savnet du?
-Som alltid så savner jeg mormor og morfar mest.
-Ellers savner jeg og ha familien min boende litt nermere.

25.Utfordrer vidre:

Ingen kommentarer: