mandag 11. januar 2010

Eksamen

Da har jeg hatt engelsk eksamen i kveld :)
Gikk vell egentlig ikke så bra i det hele tatt.
Satt hele 2 timer før jeg i det hele tatt kom igang..hehe

Men jeg har feber også da, er skikkelig urven i kroppen og satt inne med dunjakka på og skalv og frøys.
Så det får nå gå som det går.

Ellers er vi fortsatt ikke friske her nei...
Eller M er frisk, men både jeg og gubben hagler masse enda.
Og mini er ikke helt selv selv enda...tror ikke han er helt kvitt ørebetennelsen enda, han tar seg mye til ørene og sutrer en del.

Men er så vanskelig og vite.
Om han er i likedan form som meg så er det ikke godt iallefall.

I morgen skal gubben tilbake til jobb da og jentene skal i barnehagen og skolen.
Så håper formen min er bedre og at mini er blid og rolig.
Utrolig slitsomt med syke barn samtidig som man selv er syk.

1 kommentar:

Mariann sa...

Håper det gikk bedre med eksamen enn du tror da. Imponerende å avlegge eksamen i mammaperm da :-) Du bør være stolt av det!! Ha en god kveld.