onsdag 14. desember 2011

Bestått

Første eksamen : BESTÅTT
Først var jeg gjennom HLR på en dukke. Besto med glans...eneste han hadde å utsette var at jeg skulle brukt et par sekunder mindre på innblåsningene.
Så trakk vi oppgave til selve praksis prøven.
Og der fikk jeg denne oppgaven:
Skift, stikk-laken, putevar og over-laken med en pasient i sengen.
Og besto der også :)
Hadde blitt rimelig skuffa om jeg hadde strøket på den iallefall..hehe
Hele dagen i går gikk jeg å var kjempe nervøs, iallefall til HLR prøven, der kom de ut en etter en og hadde strøket. Så nervene var på høygir når det var min tur til å gå inn..

Nå er det 1 eksamenigjen, anatomi og fysiologi..på fredag, så tar jeg en velfortjent og etterlengtet juleferie.
Går nok ikke så bra med denne eksamenen da, men nå lengter jeg bare etter ferie så det får gå som det går.
post signature

Ingen kommentarer: