tirsdag 27. desember 2011

God jul alle sammen

Å jeg som trodde jeg hadde vært flink med bloggingen i jula..blogga masse fra mobilen, men så er det ingen innlegg som har kommet på nett..hmm..dette må jeg undersøke mere.
jaja, vi har iallefall hatt ei fin jul, mye stress med ville unger og lite forberedelser i og med at jeg hadde eksamen rett før jul.
Vi har feiret jula med svigerfamilien og kosa oss masse.
Ungene fikk masseflotte gaver,vi voksne også, men for det meste penger og det kommer jo godt med når vi har flyttet i nytt hus og skal ha litt nytt her :)

Jeg og Mannen kjøpte tv til hverandre i år:)
Det bledenne fra Samsung8005 serien, så fulgte det med en samsung galaxy tab og 3D briller.


Så over nytt år så bærer det av sted til IKEA for å få tak i den nye tv-møbelet jeg skal ha ...gleder meg og skal legge inn bilder når alt er på plass.

Ha en fortsatt god jul alle sammen :)
post signature

Ingen kommentarer: