onsdag 7. desember 2011

Eksamens tid og stress..

Da er det lenge siden siste oppdatering. Dagene går i ett og jeg rekker stort sett ikke gjøre noe før man stuper i seng.
Jeg er midt i eksamenstresset....sliter en del med stoffet, er ikke lett å få pugga inn anatomien. 
Så får bare krysse fingrene for at jeg berger meg gjennom.
Neste uke er det påan....først med praksis-eksamen også anatomi/fysiologi.
SÅÅÅ juleferie..gud som jeg gleder meg til dette er over.
Gleder meg til å pusle med mitt og pynte nyhuset til jul, bake og ordne siste rest av julegaver.
Føler ikke for noe julestemning enda, siden disse eksamene tar all min livsglede fra meg..

Men skal bli flinkere å blogge igjen når fritia blir litt større...inntil vider, Ha en riktig flott adventstid :)

post signature

Ingen kommentarer: