tirsdag 22. september 2009

Litt blogg tørke

har ikke mye og blogge om for tia.Gubben har enda ikke fått ordna opp på datan så jeg har fortsatt ikke fått opp bilde mappa mi, så det er kjipt og ikke kan legge ut bilder.
Men vi har det bra og dagene er travle med 3 unger og kveldskole....så rekker ikke over så mye.
Denne uka skal vi få fiksa ferdig leiligheten..litt rydding etter oppussinga som står igjen.Til helga så blir det bursdagsfeiring her da gubben blir 30 år på lørdag :)
Må vell finne noe fint til han å...men aner ikke hva.
Slenger med et mobil bilde av gullet mitt...tenk..på lørdag er han 1/2 år allerede...*sukk*

3 kommentarer:

Siri sa...

Ååh, så skjønn!! :)

silje sa...

søting :) ser ikke hva du skriver jeg ,må markere skrifta ..... :)

SuperSupermamma sa...

Nemmen så søt han er!! Nydelig gutt altså!
Har hatt det veldig travelt den siste tiden men hadde lyst å legge igjen noen ord når jeg er innom bloggen din.
Det var veldig koselig at du er med i konkurranse på bloggen min, trekningen finner sted mandag kveld. Følg med, kanskje vinner du ett valgfritt smykke. Håper du har en super lørdagskveld! Therese