tirsdag 1. september 2009

Stua vår før og nå.

Da er vi feridg med å male stua og ting begynner å komme på plass.
Jeg har rydde dag i dag og prøver å få litt orden her hjemme.

Legger med noen bilder, er veldig fornøyd og det ble mye lysere og finere her hjemme:)


Før var det furu fra vegger, tak, møbler og gardinebrett.

Slik er det nå.
Her var sofa hjørne før. Har ikke malt disse møblene, fordi vi skal ha ny tv og ny tvbenk etter hvert nå :)
Data og hobby/sy pulten min skal males i hvit etter hvert:)
Har ikke fått rydde databord enda..det må gubben gjøre.
+ den tingen som står mellom tv og data skal ikke være der..det er datautstyr som skal bort.
Kulen i taket er takvifta...får ikke til å fjerne den så den må bli, men jeg holder på å male "viftene" hvite så den ikke skal bli så dominerende:)

Lekeplassen til mini.

Vår nye sofa krok som vi er kjempe fornøyd med:)
Her sto databord og akvariet før.
databorde er stort og det dekket store deler av vinduet, så derfor jeg ville flytte det. Så vi fikk mere vindu og lys inn.
Har også fånn fine gardinestenger i sort med lyse hvite gardiner.

kommoden jeg mala og akvariet (skal males hvit)


Sånn...er som sagt fornøyd med resultatet:)
Gleder meg til å få på plass ting. + jeg skal bestille meg 3 lerrets bilder å ha over den hvite kommoden.

Noen tips til hva jeg skal ha på veggen bak sofan?
Lyst på speil, bilder eller rammelist/ hylle, men klarer ikke å velge.

5 kommentarer:

ღ Pernille sa...

Så flink du har vært vennen, kjempe fint :)

monica sa...

Så fint det ble :) Kan liksom ikkje gå galt med hvitt. :)

... sa...

Kjempefint ble det. Så lyst og åpent :)

Bine sa...

Så flott det ble :-D

Anonym sa...

Kjempeflott vart det ja:)))Mamzi