onsdag 30. september 2009

Vintern står for tur..


google

Har en følelse av at denne høsten vil være kort.

I dag er det kaldt her og AC står på full varme her i stua.
Er jo bare 3 grader ute i dag.

Vi har fått time til å skifte til vinterdekk fra dekkhotellet vi bruker og må si jeg gleder meg til å få de på.
Så kjipt å våkne om morran å se det er rim og frost ute , da tørr ikke jeg kjøre :/

Gruer meg litt til helga....da skal jeg og storetuppa og mini kjøre på miniferie.
Skal kjøre til Steinkjer og være der i helga, så da bør det være bare fine veier *hehe*

Ellers har influensaen slått til for fult her i huset.
Gubben ligger på dag nr 3 med feber og er skikkelig dårlig.
Minstejenta har vært litt utav seg i helga og hun har stygg hoste enda.
Jeg har vondt i halsen og fryser hele tia.
Mini hoster masse og er snørrete og tett.
Og i dag våkna storetuppa med hoste og snørr hun også.

Men håper alle blir friske snart...
Når mini våkner nå så skal vi ta oss en tur ut og kjøpe litt ull undertøy til alle ungene.
Skulle vært en liten tur til nøstebarn og ny ullfleece dress. Har en i brun etter minsta, men må ha en til...elsker den.
Så må jeg ut og kjøpe ny dress til minsta og jakke og bukse til storesnuppa.

2 kommentarer:

Mariann sa...

Håper du slipper å bli syk og at de andre kvikner til snart... og kjør forsiktig i helgen da :-)

Tone sa...

Ja, nå er høsten kommet for fullt... Flott frostbilde.