mandag 7. september 2009

Med blanke ark..

Noen som har sett det progranmmet på tvnorge?

Satt en stund å så på det i går og jeg må innrømme at jeg kjenner meg igjen så utrolig godt..
Jeg har alltid hengt etter i skoletia og klarer ikke å følge med.
Og enda har ikke jeg fått med meg alt jeg burde heller...det grunnleggende.

Jeg føler ikke jeg kan noen ting, men jeg har ikke fått noen som helst hjelp oppgjennom skoleårene heller.
Ingenting har blitt tatt tak i.

Greit, jeg var kanskje ikke den letteste i klassen og var nok en del urolig og uegasjert i fagene.....
Men stort sett var det pga at jeg ikke skjønte bæra av hva de snakka om oppå tavla.

Så jepp...jeg suger i stort sett alle fag og er helt sikkert på barneskole nivå enda.

Jeg har nå satt meg på skolebenken igjen og er innmari spent på hvordan dette vil gå.
Men må innrømme jeg merker jeg blir litt utafor når vi er i klassen og folk kaster seg på for å prate om lærerne spørr om noe og jeg sitter der og ikke kan det som er grunnlegginga for hele faget.

Men jeg skal klare det...
Ting tar bare så mye lengere tid for meg å få inn....




Ingen kommentarer: