torsdag 10. desember 2009

Malin skal over til stor seng. tips?

:)
Da står køyesenga montert her og lille prinsessa skal over i stor seng i kveld.

Er utrolig spent på hvordan det vil gå, og håper det går smertefritt.
Hun elsker jo senga si og elsker å legge seg til kvelden og sovner med engang.

Og jeg husker marerittet vi harr med storetuppa da hun skulle i stor senga.
Da brukte vi hele kveldene på å legge hun, for hun sto opp og tulla og tøya hele kvelden.

Og har lite lyst til å gå gjennom det igjen og er redd for å ødelegge de fine legge rutinene og søvnen hun har :/

Noen som har klart å gå gjennom overgangen fra sprinkelseng til storseng uten problemer?
Tips til meg?

takker..


4 kommentarer:

Siri sa...

Jeg er ikke så erfaren enda, jeg, men håper det går bra med nye senga! :)
Skulle bare si ifra at jeg er igang med headere igjen - sida du spurte for en stund sida :)

Anonym sa...

Når han begynt å tull, så trua æ bare me å legg han i babysenga. da gikk det som smurt.. for han villa absolutt ikke ligg i nå babyseng;) Men d ska sies at vi hadd innkjøring den uka han hadd svineinfluensa. Vi lå på madrass innpå romme sammen me han fordi at han va så dårlig. Første natta syntes han d va litt skummelt me storgutt-seng. Men han va så syk at han itj gidda å lag nå stort nr utav d. Lykke te!:D klem fra Lone

Anonym sa...

Han Mathias:) hehe. Men d skjønt du sikkert..

*Hanne* sa...

Takk for svar :)

Det gikk jo fantastisk lett...denne kvelden iallefall.
Kjempe stolt jente som hoppe under dyna og sovna med engang...*rørt*