fredag 4. desember 2009

Monsterbuksa er ferdig :)

Hvem hadde trodd at JEG skulle klare noe sånt da?
Jeg som bare har strikket rett frem...skjerf og sånt før da..
har aldri klart og følge noen mønster eller noe..hehe

Litt små feil her og der er det jo, men jeg må innrømme jeg er stolt..:D
Strikka str 1 1/2 år, men det passer mini på 8 mnd..hehe
Men er kjekt det, da har han jo ullbukse han kan bruke nå.

Ikke helt fornøyd med maskestingene, men jeg slet lenge med det....fikk det rett og slett ikke til.
Må lage meg en prøve lapp og øve litt på maskesting tror jeg.
mangler svarte pupiller i øynene enda da, men hadde ikke svart garn på stua.

2 kommentarer:

Trine sa...

Så flink du har vært. Den ble kjempefin. Fortsett sånn. Nå kan vi ha strikkekvelder ;)

... sa...

Den ble kjempebra! Er spent på mion, for jeg har strikket så slakt. men får se;) Kan jo strikke enda ei senere som blir fastere