onsdag 2. desember 2009

"Sånn går no dagan"

Jepp...dagene går så alt for fort..
Snart helg igjen nå jo.

Vi prøver å få litt orden på huset her nå å pynte litt til advent.
Men jeg kjenner det klør i fingrene når jeg først begynner å pynte så klarer jeg ikke la være...MÅ liksom sette fram alt av nisser og engler her..hehe
Ikke så ille enda, må få orden på rotet først ;)

Ellers så var jeg til fysio på mandag og skal tilbake i morgen.
Lår muskelen min er hard som murstein og er dødsvond. Hun massere den opp og fy flate så vondt det er.
Kommer nok av at jeg belaster foten litt feil for tia.
Jeg fikk kneplager i sommer og har fortsatt mye vondt, så neste uke skal jeg på MR for å se om det er en menisk skade.

Noen som har vært på MR før?
Hva gjør man da?

Ellers så har vi endelig kommet igang med julegavene...håper på å bli ferdig iløpet av uka her :)

Fikk også kjøpt meg nytt garn så nå skal jeg endelig få strikket ferdig buksa til minitrollet...skal sette meg ned med det nå å kose meg litt før man tar natta..

Ingen kommentarer: