fredag 12. juni 2009

Helg igjen da..

Tia går fort og det er igjen blitt helg.

Denne helga skal jeg prøve meg som alenemamma for alle 3.
Gubben er med svigerfar på hytta og skal hjelpe til med å grava rundt og støpe pilarer og slikt til de skal bygge ut hytta.

Helga som alenemamma starta ikke så veldig bra da frysedelen på kjøleskapet gikk til dundas..
Vann over alt og maten hadde begynt og tina.
Så det var litt stress her ei stund da jeg hadde 2 hylende barn og 1 som bare rooooopa etter oppmerksomhet og masa i ett også skulle jeg prøve og legge maten ovr i store frysern så den ikke ble ødelagt.
Det gikk nå til slutt.
Så nå er frysern avrima og vaska....så jeg har et lite håp om at den blir bra igjen nå..

Alle ungene var en drøm og legg i dag da og det var godt.
Chris i seng til kl 18, Malin til 18.30 og Celine til kl 20.
Deilig...

Ellers så fikk jeg Manducan min i dag
Den var kjempe god og bære i da og mini sovna ganske fort i den...
Mengleder meg til han blir litt større så jeg kan ha han på ryggen i den.


så har jeg søkt skole i dag...spent å høre hva de sier..


2 kommentarer:

Anonym sa...

søkt skole med smaå bokstaver ja hehe, hva har du søkt da?

*Hanne* sa...

voksenopplæring-allmennfag