mandag 8. juni 2009

Snart fornøyd :)

I dag så tok jeg "etter" bilder av magen min.
Tok "før" bilder for jeg starta med rockeringen og det er fatisk forskjell på den nå ja :)
Hadde en del løs hud som hang før og det er så å si borte...har ikke sånn heng lengere iallefall..

Begynner å bli fornøyd...
Men skal fortsette med rockingen likevell.
Skal begynne og trene magen litt også nå med litt sit ups elle rnoe..så jeg får se om jeg klarer og stramma opp litt midt på magen. For det er fortsatt en del midt på..

Men er glad jeg har blitt kvitt hengemagen som var nederst iallefall.

4 kommentarer:

monica sa...

så kjekt :) glede meg te å starte rockingen eg og..trengs å stramme opp litt her og..

... sa...

Må vel få kjøpt enn sånn en jeg også!
Tørr du å legge ut før og etterbilder?

Var det vanskelig i starten å rocke?

ღ Pernille sa...

WOW, SÅ KJEKT VENNEN! DU ER KJEMPE FLINK!! :D

*Hanne* sa...

Lene:
Ja, den første gangen klarte jeg ikke mer en et par runder før den datt i gulvet, ble nesten fornærma når gubben rocka som bare det og jeg fikk det ikke til :P
Men plutselig så gikk det og nå holder jeg den opp uten at den faller ned også:)

joda..jeg tørr vell og legg ut bilder..