onsdag 24. juni 2009

Ny sykkel

Glemte å si at jeg hadde fått meg ny sykkel :D

Snille gubben kjøpte en ny sykkel til meg på mandagen..
Så vi kjørte nedover så sykla gubben den hjem..hehe

Har bare fått prøvd den en gang...tror jeg må lære meg å sykle på nytt jeg :/
Har ikke syklet på nesten 10 år....så må vell innrømme at mye balanse var det ikke i den kroppen her nei på sykkelen.

Det ble denne sykkeln.
Diamant Black Orlov Comp - 09
TESTVINNER i På Sykkel, april 2009: Kjapp og kontant, god respons. Den sykkelen som skyter mest fart når du tråkker til. Føles trygg og god. Gode bremser.Velegnet til så vel tursykling som bysykling.

Så nå leter jeg etter en god sykkelvogn jeg kan ha de 2 minste i.
Må kunne feste sete for baby inni vogna og den må ikke veie tonn.

Noen som har en å anbefalle?

1 kommentar:

Anonym sa...

kjempefin sykkel da:) No bli det vel tura ja, glømme itj syklinga veit du, det e bare å sætt sæ opp det å trø hehe. God tur:))

Gler mæ te dokk kjæm utover :))