søndag 14. juni 2009

Helga er snart over..

Og jammen er det godt..
Det har vært en slitsom helg må jeg innrømme...

Storesnupp lå over til bestemor til i dag, men likevell..
Minsta har vært VELDIG slitsom denne helga..og siden hun er ei skikkelig pappa jente så er det ikke så gøy å være mamma akkurat da når han er bort.
Hun blir veldig sutrete og går å små sutrer og maser etter papan hele dagen.

Så i morgen er det jammen godt at gubben er hjemme igjen. hehe

Ellers har vi vell hatt ei fin helg...kjipt med dårlig vær.

Litt bilder fra inne helga vår:






På lørdagskveld så fikk jeg for meg at jeg bare MÅTTE sy meg en ny Mei Tai...den ble ferdig iløpet av 2 timer...
Kjempe fornøyd, men litt slurve arbeid ble det nokk i sømmene ja ser jeg..
Gikk nok litt fort i svingene...menmen..
Skal sprette opp ene kanten og sy på ny i kveld når alle er i seng.


Og lille snuppa mi ville kose mage mot mage i manducan.......
Kjempe koselig og jeg kjente nesten ikke at jeg bar henne. (15 kg)
Men ikke så godt å bære henne på magen da for hun er jo så stor, så hun sto liksom litt i veien..hehe. så hun satt bedre på ryggen synes jeg, men hun ville sitte sånn og hun kosa seg :)



4 kommentarer:

... sa...

Herlige unger du har! Så flink du er til å sy!!!

silje sa...

så flink du er til å sy kjemepfin mei tai .... og som alltid nydelige unger :)

Silje sa...

Så flinik du er å sy!! den var knallekker!!!:))) Elsket det øverste bildet spesielt, nydelig!! Fine barn du har:)))

Kristine sa...

Kjempe koselige bilder :)