onsdag 3. juni 2009

Tia raser i vei...

Tiden raser av gårde og jeg får nesten ikke til og følge med.
Lillegull er over 2 mnd nå..hvor ble det va tiden?

Føler jeg har gått glipp av nyfødt perioden denne gangen...
Føler ikke jeg har hatt en bitteliten baby.
Kankje fordi han vår såpass stor når han ble født?
Men han stor iallefall og føler ikke han er bare 2 mnd..hehe

Her er siste mage bilde..dagen før lillegull kom til verden.


Nyfødt


1 mnd


2 mnd


Han er blitt veldig rolig de iste ukene...jeg stor koser meg hjemme med han nå :)
Og jeg er igjen en lykkelig 3 barnsmor <3

2 kommentarer:

mariann sa...

Tiden flyr virkelig. Min Emilie var så liten da hun ble født og jeg gikk akkurat over til str 56 (3 mnd nå) så jeg føler jeg har fått en fin og lang nyfødt-periode. Passet bra siden det er min førstefødte, blir nok ikke like mye tid når vi ev får nr to... eller tre du dere :-)

... sa...

Grattis med 2mnds-gutt! Tia har gått så altforaltfor fort!!